Poradna

Krizová komunikace od ANT studia

Krizová komunikace se dnes hodí víc, než kdy jindy. Přečtěte si, co správně komunikovat, jak komunikovat a hlavně zůstaňte aktivní.

Jak na to?

Buďte aktivní a bavte

- i když máte zavřeno, nenechte vyhasnout soc. sítě - držte zákazníky ve střehu, oslovte nové, až otevřete budou o vás vědět a mít vás v paměti

- sociální sítě lidé v době krizí využívají mnohem více - hledají zábavu a informace

- je teď jednodušší se k lidem na soc. sítích dostat

- komunikujte, že se na lidi těšíte, recyklujte staré příspěvky, ukazujte na čem pracujete a co zlepšujete, že se vzděláváte

- hledejte alternativu a tu komunikujte (prodej z okénka, rozvoz, prodej voucherů, poštovné zdarma, nové výrobky)

- pokud se vrhnete do nových nápadů, úklidu, rekonstrukce nebo pomoci potřebným, ukažte to lidem

 

Chci pomoct s komunikací

 

Co komunikovat

- jakékoliv nové informace (změny otev. doby, doručování, nová forma prodeje, nové produkty)

- prodej voucherů, zásob piva, kávy, šamponů (stoupá podpora drobnějších a lokálních OSVČ)

- zábavný obsah (tipy na výlety v okolí, inspirace na hezká a zajímavá místa ve městě, ve kterém působíte, tipy na hry a zábavu, anketní otázky, příspěvky k posílání fotek, básniček, tipovačky)

- lákejte na vaše služby a produkty, až je bude možné naplno využívat

- nabídněte vouchery s prodlouženou platností

- využijte lokálnosti (cestování po Česku - lidé budou více v tuzemsku, spojte to s vaší službou nebo produktem)

- že se vám po zákaznících stýská a že se na ně těšíte

- ukazujte fotky jídla z dob, kdy se u vás vařilo - účesy z dob, kdy kadeřnictví jelo - zkrátka recyklujte obsah, dávejte na soc. sítě hezké recenze od klientů, ať se k vám lidé těší

- komunikujte i to, že každá podpora se vám teď hodí

Jak komunikovat

- mile, nenuceně, přátelsky a s myšlenkou, že jsme v tom všichni a nestačí, než se spojit a společně vše zvládnout

- neděsíme, nepanikaříme, nepoužíváme zbytečně vykřičníky a děsivé emotikony

- lidé jsou nejistí a vyděšení ze zpráv, dejte jim spíše odlehčení, zábavu, odreagování

- nesdílíme neověřené komunikace a hoaxy

- ale nezlehčujeme situaci a nezesměšňujeme

- zkusíme se vyhnout politickému komentování situace

- myslíme na to, že část lidí je doma (bavíme je) a část naopak nestíhá (hledáme způsob, jak jim ulehčit nebo je podpořit)

Pomůžeme vám najít místa, produkty a služby, které můžete využít. Dáme tipy na nápady co a jak komunikovat, případně vám sestavíme komunikační plán na míru. Nebo se postaráme o komunikaci a správu sociálních sítích, od grafiky příspěvků po jejich propagaci.

Chcete pomoci s krizovou komunikací?

Ozvěte se nám! Pomůžeme vám najít místa, produkty a služby, které můžete využít.

 

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů