Dost povedený rebranding a SEO u Pluxee

Přeměna Sodexo na Pluxee přinesla nejen nový web, ale i ohromující výsledky: organické konverze vzrostly o 390 %. Díky promyšlené SEO strategii a modernímu designu se návštěvnost zvýšila o 359 %, což není úplně špatný výsledek!
(Výsledky)
Na nárůstu se podílely i kampaně zaměřené na rebranding, ale díky dobře provedené webové prezentaci jsme využili tento trend na maximum.
Konverze
u 5 nejdůležitějších konverzí (-5 a +5 měsíců od spuštění)
Celková návštěvnost
meziroční nárůst
CTR
míra proklikovosti (z 8,3 % na 22,5 %)
Organická návštěvnost
v porovnání -5 a +5 měsíců od spuštění
(O projektu)
Pluxee (dříve Sodexo) je přední světový lídr v oblasti zaměstnaneckých benefitů a jejich angažovanosti na pracovišti i mimo něj. Otevírá svět příležitostí pro každého z nás. Nabízí více než 250 produktů ve 31 zemích a spolupracuje s 1,7 mil. obchodníků. Napříč kontinenty dává zaměstnancům svých klientů možnost užívat si více toho, na čem v jejich životech skutečně záleží.


(Cíle a potřeby)
Vytvořit novou webovou prezentaci na systému Acquia CMS (nadstavba Drupal CMS) s pravidly a schváleným vizuálem od francouzské centrály za účelem rebrandingu ze Sodexo na Pluxee. Naprosto klíčové bylo udržení stávajících pozic ve vyhledávačích, zamezit jejich propadu a vyvarovat se také propadu organické návštěvnosti.
- zvýšení konverzního poměru
- rychlost webové prezentace
- dodržení termínu pro spuštění nové webové prezentace
- konzultovat SEO postupy s odpovědnou osobou za globální rebranding
Na celý rebranding bylo zároveň uvaleno striktní embargo, od názvu až po řešení CMS.

(Co jsme dělali)
SEO spolupráci s klientem jsme zahájili technickým SEO auditem původní webové prezentace, který nám pomohl odhalit řadu technických nedostatků. Mezi hlavní problémy patřilo špatné řešení jazykových mutací, chybějící alternativní popisky obrázků, nefunkční interní prolinkování a duplicitní obsah – jak na jedné doméně, tak mezi více doménami. Objevili jsme také velké množství nepřehledných subdoménových prezentací. Narazili jsme na chybějící meta descriptions, nesprávnou kanonizaci a problémy související s robots.txt a chybovými stránkami 404.
(Ahrefs a Market share)






(výsledky)
K překlopení na novou doménu pluxee.cz došlo 11.7.2024. Celý převod proběhl bez větších komplikací a zvolená SEO strategie se vyplatila, protože se nám povedlo udržet původní pozice webové prezentace sodexo.cz, dokonce i vylepšit. Došlou pouze ke krátkodobému měsíčnímu propadu než se přeindexovali důležité stránky.
Vývoj pozic na datasetu klíčových slov v nástroji Collabim, kde jsme měli před spuštěním pozice domény sodexo.cz a po spuštění pluxee.cz



(feedback)
Co o projektu říká klient?
Agenturu (ant) jsme oslovili, když jsme hledali pomoc při kompletním rebrandingu značky Sodexo na Pluxee. Úkolem bylo vybudování nového webu www.pluxee.cz. Mohu potvrdit, že spolupráce s agenturou je naprosto profesionální, postupy a komunikace výborná. Oceňuji obzvláště jejich dlouholeté zkušenosti v on-line oblasti i po kreativní stránce má agentura mnohé, co nabídnout. Spolupráci využíváme nadále, například při tvorbě a realizaci on-line reklamních kampaní a online strategie

David Bednář
Pluxee Digital Marketing Manager
(case studies)

Vytváříme online obraz inovativní značky SIEMENS
Firemní web

STREICHER: Více poptávek pro speciální produkt
Firemní web

Moderní web i na prknech WebTop100
Firemní web