full-service digitální agentura
full-service digitální agentura

Značka, která má tvář, se neztratí v davu

Pozadí sekce
(brands beat the trends)

Silná identita není jen o logu. Je to kombinace emocí, stylu a příběhu, který si lidé zapamatují. Hledáme jedinečný vizuální jazyk, který vaši značku odliší a vtiskne jí charakter. A na konci? Identita, která roste spolu s vámi a funguje na každém kroku.

Mountain

Tomáš Lupínek

Brand Strategist

Identitu vaší značky stavíme na tom, jací opravdu jste.
(beyond the logo)

1/5

strategický branding

strategický branding

Brand není logo. Design i identita značky je součástí brand strategie, jejímž cílem je vyvolávat správné emoce. A v konečném důsledku: plnit dlouhodobé business cíle.

(beyond the logo)

2/5

audit značky

audit značky

Projdeme strategii, vizuál i komunikaci vaší značky. Odhalíme slabiny i skryté příležitosti. Důležité vytáhneme do popředí. A ostatní: Hasta la vista, baby.

(beyond the logo)

3/5

tvorba identity

tvorba identity

Tvoříme značky, ke kterým si lidé vytváří vztah. Zapamatovatelná tvář i charakter firmy je naprosto nedílná součást dlouhodobé business strategie.

(beyond the logo)

4/5

rebranding

rebranding

Efektivní změna začíná strategií. Nová identita, příběh i tón komunikace, která vaši značku odliší od konkurence a osloví správné zákazníky. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat!

(beyond the logo)

5/5

brand consulting

brand consulting

Branding je běh na dlouhou trať – kterou společně vytyčíme. Jasná strategie, silná pozice. A správný kurs, po kterém značka směřuje k strategickému cíli. Tak napnout plachty!

(case studies)
(clients we work with)

Značky, které baví dělat vlny

„Tým (antu) nám doporučil se soustředit na online marketing a výsledky jsou opravdu znát. Na kampaň máme pozitivní zpětnou vazbu také od hotelů, čímž se potvrdilo, že intenzivní práce a profesionální služby (antu) se vyplatily.”

Barbora Tintěrová

ředitelka Turistického informačního centra

„Na spolupráci oceňujeme znalost produktu, stejný feeling a lidskou chemii. Nemusíme vysvětlovat podrobně a konkrétně záměry, stačí určit směr a cíl, většinou výsledek předčí naše očekávání. WOW je vzájemné porozumění a lidskost, na jedné straně lidské porozumění, na druhé straně profesionalita, skvělá esence spolupráce.”

Ing. Patricie Irlveková

Ensana

„Již přes rok jsme u (antu) a spolupráce se dá popsat úplně jednoduše jako bombastická. V celé firmě je hrozně cítit pozitivní atmosféra, která se přenáší i na nás jako klienta a když jsou s tím spojené také dobré výsledky, tak je z toho velká paráda. Úžasné nápady, obrovská ochota a heslo „nic není problém“ – to jsou hlavní znaky (antu).”

Jakub Švec

CEO Mercuria

„(ant) se hned na začátku důkladně seznámil s naší značkou a produkty – dnes je znají jako své vlastní boty. Díky tomu fungujeme jako sehraný tým a celá naše spolupráce i cesta vpřed je o to jednodušší.”

Ing. Pavel Neumann

jednatel Hobby Horse Larden

„S (antem) máme za sebou již řadu úspěšně dokončených projektů, které povznesly naši značku na novou úroveň. Na spolupráci si ceníme zejména vstřícné komunikace, zodpovědného přístupu a strategického uvažování.”

Ing. Pavel Krůta

Business Development Manager DYKENO

„Spolupráce s (antem) byla a je výborná, naprosto plní naše očekávání. Za důkaz kvality považuji pozitivní zpětnou vazbu, kterou průběžně získáváme od návštěvníků webu. Za nás web splňuje veškeré parametry moderní prezentace. Oceňujeme otevřenou komunikaci, snahu vycházet zákazníkovi maximálně vstříc a přátelskou atmosféru po celou dobu spolupráce.”

Tomáš Kubát

jednatel MyMD21

S tímhle týmem spolupracuji už 10 let. A věci, které fungují, je blbost měnit. Osobní přístup a profesionální práce na kampaních mnoha našich projektů. Díky a jedeme dál.

Milan Polák

exCEO ZOOT, SIMPO

evona
siemens
pluxee
jrd
duvenbeck
dinopark
xiaomi
rako
marianky