Značka, která má tvář, se neztratí v davu

(brands beat the trends)
Silná identita není jen o logu. Je to kombinace emocí, stylu a příběhu, který si lidé zapamatují. Hledáme jedinečný vizuální jazyk, který vaši značku odliší a vtiskne jí charakter. A na konci? Identita, která roste spolu s vámi a funguje na každém kroku.

Tomáš Lupínek
Brand Strategist
(beyond the logo)
1/5
strategický branding
Brand není logo. Design i identita značky je součástí brand strategie, jejímž cílem je vyvolávat správné emoce. A v konečném důsledku: plnit dlouhodobé business cíle.
(beyond the logo)
2/5
audit značky
Projdeme strategii, vizuál i komunikaci vaší značky. Odhalíme slabiny i skryté příležitosti. Důležité vytáhneme do popředí. A ostatní: Hasta la vista, baby.
(beyond the logo)
3/5
tvorba identity
Tvoříme značky, ke kterým si lidé vytváří vztah. Zapamatovatelná tvář i charakter firmy je naprosto nedílná součást dlouhodobé business strategie.
(beyond the logo)
4/5
rebranding
Efektivní změna začíná strategií. Nová identita, příběh i tón komunikace, která vaši značku odliší od konkurence a osloví správné zákazníky. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat!
(beyond the logo)
5/5
brand consulting
Branding je běh na dlouhou trať – kterou společně vytyčíme. Jasná strategie, silná pozice. A správný kurs, po kterém značka směřuje k strategickému cíli. Tak napnout plachty!
(case studies)
(clients we work with)
Značky, které baví dělat vlny
„Tým (antu) nám doporučil se soustředit na online marketing a výsledky jsou opravdu znát. Na kampaň máme pozitivní zpětnou vazbu také od hotelů, čímž se potvrdilo, že intenzivní práce a profesionální služby (antu) se vyplatily.”
Barbora Tintěrová
ředitelka Turistického informačního centra
„Na spolupráci oceňujeme znalost produktu, stejný feeling a lidskou chemii. Nemusíme vysvětlovat podrobně a konkrétně záměry, stačí určit směr a cíl, většinou výsledek předčí naše očekávání. WOW je vzájemné porozumění a lidskost, na jedné straně lidské porozumění, na druhé straně profesionalita, skvělá esence spolupráce.”
Ing. Patricie Irlveková
Ensana
„Již přes rok jsme u (antu) a spolupráce se dá popsat úplně jednoduše jako bombastická. V celé firmě je hrozně cítit pozitivní atmosféra, která se přenáší i na nás jako klienta a když jsou s tím spojené také dobré výsledky, tak je z toho velká paráda. Úžasné nápady, obrovská ochota a heslo „nic není problém“ – to jsou hlavní znaky (antu).”
Jakub Švec
CEO Mercuria
„(ant) se hned na začátku důkladně seznámil s naší značkou a produkty – dnes je znají jako své vlastní boty. Díky tomu fungujeme jako sehraný tým a celá naše spolupráce i cesta vpřed je o to jednodušší.”
Ing. Pavel Neumann
jednatel Hobby Horse Larden
„S (antem) máme za sebou již řadu úspěšně dokončených projektů, které povznesly naši značku na novou úroveň. Na spolupráci si ceníme zejména vstřícné komunikace, zodpovědného přístupu a strategického uvažování.”
Ing. Pavel Krůta
Business Development Manager DYKENO
„Spolupráce s (antem) byla a je výborná, naprosto plní naše očekávání. Za důkaz kvality považuji pozitivní zpětnou vazbu, kterou průběžně získáváme od návštěvníků webu. Za nás web splňuje veškeré parametry moderní prezentace. Oceňujeme otevřenou komunikaci, snahu vycházet zákazníkovi maximálně vstříc a přátelskou atmosféru po celou dobu spolupráce.”
Tomáš Kubát
jednatel MyMD21
S tímhle týmem spolupracuji už 10 let. A věci, které fungují, je blbost měnit. Osobní přístup a profesionální práce na kampaních mnoha našich projektů. Díky a jedeme dál.
Milan Polák
exCEO ZOOT, SIMPO