full-service digitální agentura
full-service digitální agentura

Když má obsah jiskru, kampaň bude ohňostroj

Pozadí sekce
(content rules)

Tvoříme obsah, který nás baví – protože když baví nás, vtáhne i vaše publikum. Na hraně kreativity a za hranicemi formátu vznikají nápadité kampaně, které se zákazníkům vryjí do paměti. A na konci všeho jsou výsledky, které vás bude bavit reportovat.

Krb

Ondřej Folbr

Graphic Designer

Baví nás tvořit obsah, o kterém si lidé povídají
(all eyes on your message)

1/5

kreativní kampaně

kreativní kampaně

Obsah, který má dosah. Neotřelé nápady, efektivní komunikace a výsledky, které zákazníci jen tak z hlavy nedostanou.

(all eyes on your message)

2/5

sociální sítě

sociální sítě

Být vidět je fajn. Ale my chceme, aby si vás lidi zapamatovali. Spravujeme sítě tak, aby bavily, rostly a hlavně prodávaly. Organicky i placeně.

(all eyes on your message)

3/5

obsahové strategie

obsahové strategie

Naslepo ať střílí ostatní. My plánujeme. Obsah, co má hlavu, patu a výsledky. Ať víte, proč tvoříte – a co vám to přináší.

(all eyes on your message)

4/5

audio/video tvorba

audio/video tvorba

Zvuk, obraz, emoce. Natáčíme videa i spoty, které se dobře poslouchají a ještě lépe se o nich vypráví. Ať váš příběh vidí a slyší, kdo má.

(all eyes on your message)

5/5

design, motion, animace

design, motion, animace

Statický post někdy stačí. Ale když se to hýbe, je to jiný level. Rozhýbeme vaši grafiku i brand v 2D, 3D, AR i VR. Sousedi budou závidět!

(case studies)
(clients we work with)

Značky, které baví dělat vlny

„Tým (antu) nám doporučil se soustředit na online marketing a výsledky jsou opravdu znát. Na kampaň máme pozitivní zpětnou vazbu také od hotelů, čímž se potvrdilo, že intenzivní práce a profesionální služby (antu) se vyplatily.”

Barbora Tintěrová

ředitelka Turistického informačního centra

„Na spolupráci oceňujeme znalost produktu, stejný feeling a lidskou chemii. Nemusíme vysvětlovat podrobně a konkrétně záměry, stačí určit směr a cíl, většinou výsledek předčí naše očekávání. WOW je vzájemné porozumění a lidskost, na jedné straně lidské porozumění, na druhé straně profesionalita, skvělá esence spolupráce.”

Ing. Patricie Irlveková

Ensana

„Již přes rok jsme u (antu) a spolupráce se dá popsat úplně jednoduše jako bombastická. V celé firmě je hrozně cítit pozitivní atmosféra, která se přenáší i na nás jako klienta a když jsou s tím spojené také dobré výsledky, tak je z toho velká paráda. Úžasné nápady, obrovská ochota a heslo „nic není problém“ – to jsou hlavní znaky (antu).”

Jakub Švec

CEO Mercuria

„(ant) se hned na začátku důkladně seznámil s naší značkou a produkty – dnes je znají jako své vlastní boty. Díky tomu fungujeme jako sehraný tým a celá naše spolupráce i cesta vpřed je o to jednodušší.”

Ing. Pavel Neumann

jednatel Hobby Horse Larden

„S (antem) máme za sebou již řadu úspěšně dokončených projektů, které povznesly naši značku na novou úroveň. Na spolupráci si ceníme zejména vstřícné komunikace, zodpovědného přístupu a strategického uvažování.”

Ing. Pavel Krůta

Business Development Manager DYKENO

„Spolupráce s (antem) byla a je výborná, naprosto plní naše očekávání. Za důkaz kvality považuji pozitivní zpětnou vazbu, kterou průběžně získáváme od návštěvníků webu. Za nás web splňuje veškeré parametry moderní prezentace. Oceňujeme otevřenou komunikaci, snahu vycházet zákazníkovi maximálně vstříc a přátelskou atmosféru po celou dobu spolupráce.”

Tomáš Kubát

jednatel MyMD21

S tímhle týmem spolupracuji už 10 let. A věci, které fungují, je blbost měnit. Osobní přístup a profesionální práce na kampaních mnoha našich projektů. Díky a jedeme dál.

Milan Polák

exCEO ZOOT, SIMPO

evona
siemens
pluxee
jrd
duvenbeck
dinopark
xiaomi
rako
marianky